Nowe oblicze strony firmowej Grupy Medforum

Grupa mediowa Medforum, skupiająca i wydającą największą liczbę portali specjalistycznych o tematyce medycznej w Polsce, uruchomiła nową wersję strony  firmowej ? Medforum.pl. Nowa witryna jest elementem wdrażanej strategii komunikacji marketingowej firmy.

?Na podstawie badania przeprowadzonego pośród naszych klientów i partnerów został opracowany i wykonany nowy serwis firmowy, który ma na celu lepiej komunikować o działaniach firmy oraz jej portalach? ? powiedział Maciej Matuszczyk, Prezes Medforum.

Witryna została wyposażona między innymi w takie rozwiązania, jak: RSS czy wirtualne biuro prasowe, które zawiera najnowsze  informacje o firmie oraz o portalach wchodzących w skład Grupy. Ponadto subskrybenci Newslettera, będą mogli otrzymywać poza informacji związanymi z działalnością firmy, interesujące materiały z portali medycznych Grupy Medforum oraz informacje z rynku medycznego.

?Wierzymy, że nowa strona i hasło ?Edukacja i Media Medyczne? będą dokładniej oddawały specyfikę  i charakter naszej firmy? – dodał Michał Matuszczyk, Wiceprezes Medforum.

Z myślą o klientach i partnerach zagranicznych strona posiada wersję anglojęzyczną.