Exeltis – lider w kategorii ginekologia

Przygotowanie strategii dla wybranych produktów, badanie i analiza  rynku.

Szeroko zakrojona i całościowa kampania zasięgowa z celowymi działaniami marketingowymi, PR oraz sprzedażowymi. 

Wsparcie w działaniach dystrybucyjnych.

 

Zakres działania

  • wsparcie przy opracowywaniu strategii produktowej dla działań
    • w Internecie
    • w terenie
  • realizacja działań jako dom mediowy w zakresie kampanii zasięgowych w Internecie
  • PR – szeroko zakrojona kampania z wykorzystaniem kanałów tradycyjnych oraz interaktywnych
  • hurt + apteki – wsparcie Firmy w działaniach na rynku hurtowym i aptecznym
  • redakcja oraz tworzenie i publikacja treści
  • pozyskiwanie punktów edukacyjnych, patronatów
  • opracowywanie, wdrażanie oraz logistyka akcji specjalnych

 

Kamienie milowe

  • rok 2017 – rozpoczęcie współpracy
  • rok 2018 – analiza rynku i przygotowanie strategii dla kilku produktów (suplementy diety)
  • rok 2019 – launch kampanii “Wybór kobiety”
  • rok 2020 – kontynuacja kampanii “Wybór kobiety”
  • rok 2024 – poszerzenie działań na kategorie: psychiatria, badania rynku

 

Wybrane projekty

  • Wybór Kobiety
    Celem kampanii jest przekazanie fachowych i rzetelnych informacji na temat profilaktyki i terapii w zakresie zdrowia intymnego każdej kobiety w Polsce.
  • RepCheck
    Autorski system do monitoringu jakości pracy Przedstawicieli.