Exeltis – lider w kategorii ginekologia
Przygotowanie strategii dla wybranych produktów, badanie i analiza rynku.
Szeroko zakrojona i całościowa kampania zasięgowa z celowymi działaniami marketingowymi, PR oraz sprzedażowymi.
Wsparcie w działaniach dystrybucyjnych.
Zakres działania
- wsparcie przy opracowywaniu strategii produktowej dla działań
- w Internecie
- w terenie
- realizacja działań jako dom mediowy w zakresie kampanii zasięgowych w Internecie
- PR – szeroko zakrojona kampania z wykorzystaniem kanałów tradycyjnych oraz interaktywnych
- hurt + apteki – wsparcie Firmy w działaniach na rynku hurtowym i aptecznym
- redakcja oraz tworzenie i publikacja treści
- pozyskiwanie punktów edukacyjnych, patronatów
- opracowywanie, wdrażanie oraz logistyka akcji specjalnych
Kamienie milowe
- rok 2017 – rozpoczęcie współpracy
- rok 2018 – analiza rynku i przygotowanie strategii dla kilku produktów (suplementy diety)
- rok 2019 – launch kampanii “Wybór kobiety”
- rok 2020 – kontynuacja kampanii “Wybór kobiety”
- rok 2024 – poszerzenie działań na kategorie: psychiatria, badania rynku
Wybrane projekty
- Wybór Kobiety
Celem kampanii jest przekazanie fachowych i rzetelnych informacji na temat profilaktyki i terapii w zakresie zdrowia intymnego każdej kobiety w Polsce. - RepCheck
Autorski system do monitoringu jakości pracy Przedstawicieli.