Medforum nawiązała współpracę z Seduce
Medforum, wydawca serwisów medycznych dla lekarzy i pacjentów, nawiązała współpracę w zakresie Bluetooth Marketingu z firmą Seduce.
Głównym celem współpracy obu firm jest dostarczenie przez Seduce technologii oraz know-how w zakresie świadczenia usług Bluetooth Marketingu. Firma Medforum będzie wykorzystywać system Bluetooth Marketingu podczas organizowanych przez nią konferencji i sympozjów naukowych dla lekarzy.
– Bluetooth Marketing jest nową formą komunikacji marketingowej, którą chcemy zacząć wykorzystywać do działań promocyjnych podczas naszych spotkań naukowych dla lekarzy. Pierwszą okazją do zaprezentowania tej technologii klientom oraz użytkownikom naszych serwisów będzie XLIII Zjazd Psychiatrów Polskich, na którym będziemy w charakterze wystawców – wyjaśnia dr n.med. Maciej Matuszczyk, Dyrektor Medyczny Medforum.
Osoby, które podczas Zjazdu włączą w swoich telefonach funkcję bluetooth, otrzymają wiadomość, która upoważni ich do odbioru ?Kubka Psychiatry? na stoisku wystawowym firmy Medforum. Będzie to jedna z wielu nagród, które uczestnicy będą mogli otrzymać biorąc udział w konkursach Medforum.
Bluetooth Marketing jest jednym z najbardziej skutecznych i mierzalnych narzędzi wykorzystujących technologię bluetooth w zakresie promocji sprzedaży np.: specjalnych akcji czy też konkursów.