Medforum w gronie IAB Polska
Medforum dołączyła jako 101 firma do grona członków IAB Polska, stowarzyszenia zrzeszającego firmy z branży internetowej. Wśród członków stowarzyszenia znajdują się portale i wortale internetowe, sieci reklamowe oraz agencje interaktywne. Interactive Advertising Bureau Polska jest największą organizacją, której działania koncentrują się na tworzeniu standardów w zakresie reklamy internetowej.
– Internet medyczny ma swoją określoną specyfikę, która wymaga innego podejścia do prowadzonych działań reklamowych w tym medium – wyjaśnia Michał Matuszczyk, Dyrektor ds. Rozwoju Medforum. Funkcjonowanie na rynku internetowych mediów medycznych od ponad 11 lat dało nam duże doświadczanie w zakresie marketingu farmaceutycznego, które chcielibyśmy wykorzystać w pracach w IAB Polska – dodaje Michał Matuszczyk.
Jak pokazują kwietniowe wyniki standardu badania polskiego internetu ?Megapanel PBI/Gemius? w kategorii ?Styl życia? na 20 witryn sklasyfikowanych w tym zestawianiu, aż 4 stanowiły specjalistyczne grupy lub serwisy medyczne.
– Zaproszenie Medforum do członkostwa w IAB Polska jest potwierdzeniem rosnącej roli serwisów medycznym w polskim internecie. Dlatego liczymy, że Medforum aktywnie włączy się w ustalanie nowych standardów za zakresie internetowej reklamy medycznej – mówi Jarosław Sobolewski, Dyrektor Generalny IAB Polska.