Medforum wspiera kampanię „Bez cukru”
„Nie daj się złapać w pułapkę cukrzycy!” – takie hasło nosi kampania społeczna organizowana przez Polskie Towarzystwo Dietetyków. Celem kampanii jest poszerzenie świadomości Polaków na temat cukrzycy, jej przyczyn, objawów oraz konsekwencji braku leczenia.
Cukrzyca to poważny problem i nie leczona może prowadzić do poważnych powikłań: śpiączka, zawał serca. Wciąż 750 tys. Polaków nie wie, że na nią choruje!
Dlatego Firma Medforum, wydawca portali internetowych o tematyce medycznej (m.in. edukacjamedyczna.pl,edukacjafarmaceutyczna.pl, więcej tutaj), objęła patronatem kampanię społeczną ?Bez cukru?. Istotne jest dotarcie do jak największej liczby osób i poinformowanie ich, że cukrzyca może dotyczyć każdego z nas.
?Żyjemy w czasach, w których informacja o stanie zdrowia i odpowiedniej profilaktyce zdrowotnej jest bardzo istotna. Każdy pacjent ma bezpośredni kontakt z lekarzem i farmaceutą, którzy są głównym źródłem wiedzy w zakresie zdrowia i do niedawna mieli na nią niemal monopol, w dobie Internetu ułatwiamy pacjentom dostęp do istotnych informacji związanych ze zdrowiem.? – mówi Michał Matuszczyk, Dyrektor ds. Rozwoju w firmie Medforum.
?Wiedza na temat cukrzycy i jej powikłań powinna być stale poszerzana. Ciągle za mało wiemy o zagrożeniach jakie na nas czekają, wspieranie kampanii przez nasze serwisy kierowane dla pacjentów pomogą w poszerzeniu wiedzy naszych czytelników w zakresie cukrzycy.? ? mówi Katarzyna Irzeńska, Events & Publications Manager, redaktor naczelna serwisów dla pacjentów w firmie Medforum.
Na stronie pomysłodawcy akcji www.bezcukru.org.pl można wykonać test, dzięki któremu poznamy odpowiedź napytanie czy jesteśmy w grupie ryzyka zachorowania na cukrzyce.