Farmak International – wsparcie 360 stopni
Realizacja projektów dla Farmak International (dawniej Nord Farm) w filozofii podejścia 360 stopni pozwala na całościowe podejście do tematu projektowania, wprowadzania i promocji na rynku produktów farmaceutycznych.
Dodatkowo działania zasięgowe do wszystkich grup docelowych: lekarze, farmaceuci oraz pacjenci i ich rodziny, to pełna kontrola nad całym procesem marketingu dla wspieranych produktów.
Grupa docelowa:
- lekarze
- farmaceuci
- położne
- pacjenci
Zakres działania:
- wsparcie przy opracowywaniu strategii produktowej dla działań w terenie oraz internecie
- realizacja badań focusowych na grupach lekarzy i farmaceutów
- redakcja oraz tworzenie i publikacja treści
- opracowywanie, wdrażanie oraz logistyka akcji specjalnych
- projektowanie, logistyka i obsługa wydarzeń w terenie
- szkolenia przedstawicieli
- kampanie zasięgowe dla lekarzy, farmaceutów i pacjentów
- wsparcie działań w social media
Kamienie milowe:
- rok 2022 – rozpoczęcie współpracy, wsparcie następujących marek, linii produktowych: Pikopil, Revitaben, Reviflexin, Essetil
- rok 2023 – rozwój działań, kampanie zasięgowe dla produktów Firmy
- rok 2024 – uruchomienie nowego serwisu Firmowego Farmak International, kolejne produkty w ramach wsparcia