Farmak International – wsparcie 360 stopni

Realizacja projektów dla Farmak International (dawniej Nord Farm) w filozofii podejścia 360 stopni pozwala na całościowe podejście do tematu projektowania, wprowadzania i promocji na rynku produktów farmaceutycznych.
Dodatkowo działania zasięgowe do wszystkich grup docelowych: lekarze, farmaceuci oraz pacjenci i ich rodziny, to pełna kontrola nad całym procesem marketingu dla wspieranych produktów.

 

Grupa docelowa: 

  • lekarze
  • farmaceuci
  • położne
  • pacjenci

 

Zakres działania:

  • wsparcie przy opracowywaniu strategii produktowej dla działań w terenie oraz internecie
  • realizacja badań focusowych na grupach lekarzy i farmaceutów
  • redakcja oraz tworzenie i publikacja treści
  • opracowywanie, wdrażanie oraz logistyka akcji specjalnych
  • projektowanie, logistyka i obsługa wydarzeń w terenie
  • szkolenia przedstawicieli
  • kampanie zasięgowe dla lekarzy, farmaceutów i pacjentów
  • wsparcie działań w social media

 

Kamienie milowe:

  • rok 2022 – rozpoczęcie współpracy, wsparcie następujących marek, linii produktowych: Pikopil, Revitaben, Reviflexin, Essetil
  • rok 2023 – rozwój działań, kampanie zasięgowe dla produktów Firmy
  • rok 2024 – uruchomienie nowego serwisu Firmowego Farmak International, kolejne produkty w ramach wsparcia