Nestlé Polska – największy na świecie producent żywności

Wsparcie Nestlé Polska w tworzeniu zaplecza merytorycznego dla prowadzonych działań edukacyjnych, to duża odpowiedzialność. Eksperci Medforum przy współpracy z KOLs tworzą wysokiej jakości bibliotekę wiedzy na potrzeby działań Nestlé. Realizowane działania dla lekarzy w formie szkoleń oraz kampanii zasięgych to kolejny krok w naturalnym rozwoju współpracy.

Grupa docelowa:

  • lekarze
  • położne

 

Zakres działania:

  • przygotowanie wysokiej jakości kontentu
  • rekomendacje oraz optymalizacja SEO
  • kampanie zasięgowe dla lekarzy
  • realizacja szkoleń dla lekarzy

 

Kamienie milowe:

  • rok 2022 – rozpoczęcie współpracy
  • rok 2023 – dalsze działania, wsparcie redakcyjne oraz agencyjne
  • rok 2024 – rozwój wsparcia na kolejne kategorie terapeutyczne

 

Analiza danych z platform społecznościowych

Interpretacja statystyk w social mediach to ważny element skutecznego prowadzenia działań marketingowych on-line. 📊📈 Liczby niekiedy mówią więcej niż tysiąc słów. Analiza danych z platform społecznościowych dostarcza cennych wskazówek dotyczących efektywności kampanii.

Read More

Nowy serwis Medforum.pl

👩‍⚕️📚 Odwiedź nasz nowy serwis edukacyjny! Znajdziesz w nim treści poświęcone kwestiom zdrowotnym i lifestylowym. 

Read More

ZF Unia – kategoria pediatria oraz kategoria antyseptyka

Realizacja projektów dla ZF Unia Spółdzielnia Pracy to duże wyzwanie, w ramach naszych działań aktywnie wspieramy marki Uniben, Thiocodin a także Oktaseptal oraz nowość na polskim rynku Uniben Silver. Działania są prowadzone dla trzech grup odbiorców (lekarze, farmaceutci, pacjenci) z zachowaniem indywidualnego charakteru przekazu.

 

Zakres działania

  • wsparcie przy opracowywaniu strategii produktowej dla działań w internecie
    redakcja oraz tworzenie i publikacja treści przy współpracy z KOL Medforum
  • działania edukacyjne i aktywizujące dla trzech grup docelowych:
    • lekarze,
    • farmaceuci,
    • pacjenci
  • kampanie zasięgowe dla wybranych grup docelowych

 

Linie produktowe:

  • Uniben, Thiocodin (od 2014 roku)
  • Oktaseptal (od 2018 roku)
  • Uniben Silver (od 2019 roku)
  • Unituss Junior (od 2021 roku)

 

Kamienie milowe

  • rok 2014 – rozpoczęcie współpracy, marka Uniben i Thiocodin
  • rok 2018 – rozpoczęcie współpracy dla produktu Oktaseptal
  • rok 2019 – rozpoczęcie działań i wdrożenie nowego produktu Uniben Silver
  • rok 2021 – rozpoczęcie działań i wdrożenie kampanii dla produktu Unituss Junior
  • rok 2020-2023 – szerokie działania zasięgowe do lekarzy i położnych
  • rok 2024 – bieżące wsparcie i rozwój działań digital

 

Exeltis – lider w kategorii ginekologia

Przygotowanie strategii dla wybranych produktów, badanie i analiza  rynku.

Szeroko zakrojona i całościowa kampania zasięgowa z celowymi działaniami marketingowymi, PR oraz sprzedażowymi. 

Wsparcie w działaniach dystrybucyjnych.

 

Zakres działania

  • wsparcie przy opracowywaniu strategii produktowej dla działań
    • w Internecie
    • w terenie
  • realizacja działań jako dom mediowy w zakresie kampanii zasięgowych w Internecie
  • PR – szeroko zakrojona kampania z wykorzystaniem kanałów tradycyjnych oraz interaktywnych
  • hurt + apteki – wsparcie Firmy w działaniach na rynku hurtowym i aptecznym
  • redakcja oraz tworzenie i publikacja treści
  • pozyskiwanie punktów edukacyjnych, patronatów
  • opracowywanie, wdrażanie oraz logistyka akcji specjalnych

 

Kamienie milowe

  • rok 2017 – rozpoczęcie współpracy
  • rok 2018 – analiza rynku i przygotowanie strategii dla kilku produktów (suplementy diety)
  • rok 2019 – launch kampanii “Wybór kobiety”
  • rok 2020 – kontynuacja kampanii “Wybór kobiety”
  • rok 2024 – poszerzenie działań na kategorie: psychiatria, badania rynku

 

Wybrane projekty

  • Wybór Kobiety
    Celem kampanii jest przekazanie fachowych i rzetelnych informacji na temat profilaktyki i terapii w zakresie zdrowia intymnego każdej kobiety w Polsce.
  • RepCheck
    Autorski system do monitoringu jakości pracy Przedstawicieli.

 

Jak to wygląda u nas w Medforum? 🤔

Kiedy każda osoba wnosi coś wyjątkowego do stołu, potęga synergii wchodzi do gry: kreatywne umysły, analityczne myślenie, zarządzanie czasem… Wszystko się łączy, tworząc wyjątkową całość! 🤝🧩🌟 

Read More

Cele kampanii content marketingowej a statystyka

Analiza statystyk w content marketingu jest kluczowa! 📊📈 Pozwala nam zgłębić skuteczność naszych treści. Analizując wskaźniki, takie jak współczynnik konwersji, śledzimy, które treści przyciągają uwagę czytelników i generują akcje. 

Read More