Co nam dają statystyki?

Śledzenie i analiza statystyk to kluczowe narzędzia w każdej dziedzinie życia, w tym również w biznesie, edukacji czy zdrowiu. Korzystanie z danych liczbowych pozwala nam lepiej zrozumieć nasze działania, identyfikować trendy i wzorce oraz podejmować bardziej świadome decyzje. Dlatego ważne jest, abyśmy aktywnie śledzili i analizowali statystyki, aby czerpać maksymalne korzyści z tej wiedzy. 📈💡

Read More

Zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych

Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych chcielibyśmy naszym Klientom i Partnerom złożyć szczere życzenia pokoju, wiary i miłości. By nadchodzący czas był przepełniony czasem z rodziną, który doda sił i zmotywuje do podejmowania kolejnych wyzwań, a nadchodząca wiosna wypełni słońcem Państwa życie osobiste i zawodowe.

Zapraszamy na Kongres Terapia Psychoz, który współorganizujemy z PTPSPP

Wraz z Polskim Towarzystwem na rzecz Psychologicznego i Społecznego Podejścia do Psychoz oraz Forum Psychoterapii Psychoz zapraszamy na wspólnie organizowany Kongres: „Połączenia. Więź i samotność w psychozie”. Partnerem akademickim kongresu będzie Centrum Badań nad Traumą i Dysocjacją przy Akademii Ignatianum w Krakowie. Odbędzie się on w dniach 12 i 13 kwietnia 2024 r. w Katowicach w Hotelu Novotel i będzie poprzedzony warsztatem przedkonferencyjnym.

Read More

Biocodex Poland – wsparcie lidera w kategorii mikrobiota

Projekty Biocodex Poland to działania obejmujące działania od strategii obecności marki w Internecie, poprzez wsparcie komunikacyjne oraz narzędzia promocyjno edukacyjne dla przedstawicieli Firmy.

Grupa docelowa:

  • lekarze

 

Zakres działania:

  • przygotowanie i wdrażanie strategii dla produktów Firmy
  • odpowiedzialność za narzędzia wdrażane w internecie
  • koordynacja działań z HQ Biocodex
  • wsparcie przy realizacji działań przedstawicieli w terenie
  • redakcja oraz tworzenie i publikacja treści
  • kampanie zasięgowe dla lekarzy

 

Kamienie milowe:

  • rok 2022 – rozpoczęcie współpracy
  • rok 2023 – dalsze działania, wsparcie redakcyjne, agencyjne oraz IT
  • rok 2024
    • nowe kanały komunikacji,
    • relaunch platformy komunikacyjnej
    • wsparcie zespołów z terenu UE

 

Portfolio produktowe

  • Wszystkie produkty

UCB Pharma – lider w kategorii leki przeciwhistaminowe

Zakres działania

  • wsparcie przy opracowywaniu strategii produktowej dla działań w internecie
  • redakcja oraz tworzenie i publikacja treści
  • opracowywanie, wdrażanie oraz logistyka akcji specjalnych
  • pozyskiwanie punktów edukacyjnych, patronatów
  • wsparcie technologiczne na stoiskach w czasie konferencji i kongresów

 

Przedstawiciele Firmy

    • wdrożenie unikalnej aplikacji do monitoringu jakości pracy Przedstawicieli
    • stworzenie unikalnych narzędzi do pracy w terenie

 

Kamienie milowe

  • ok 2011 – rozpoczęcie współpracy, udział w Kongresach Medforum
  • rok 2019
    • stworzenie unikalnego projektu edukacyjnego – połączenie off-line oraz on-line
    • wdrożenie unikalnej aplikacji monitorującej pracę Przedstawicieli
    • stworzenie MedKiosków na potrzeby działań w ramach konferencji i kongresów
  • 2020 – uruchomienie jednego z największych projektów badawczych w Europie w kategorii alergia
  • 2021 – relaunch projektu KonsyliumAlergii
  • 2022 – kampania edukacyjna skierowana do lekarzy
  • 2023
    • nowe usługi w ramach kampanii edukacyjnej skierowanej do lekarzy
    • wsparcie w ramach usług dla rynku zagranicznych
  • 2024 – rozpoczęcie działań dla pacjentów
    • działania w ramach social media dla pacjentów wraz z prowadzeniem oficjalnego profilu produktu Zyrtec UCB
    • pełna obsługa serwisu dla pacjentów Zyrtec.pl

 

Wybrane projekty

  • KonsyliumAlergii.pl
    Unikalny projekt edukacyjny dla lekarzy – interdyscyplinarne podejście do postępowanie z pacjentami z alergią. Dyskusje specjalistów z różnych dziedzin medycyny. Szkolenia z punktami edukacyjnymi.
  • RepCheck
    Autorski system do monitoringu jakości pracy Przedstawicieli.
  • Zyrtec.pl – serwis konsumencki dla produktu Zyrtec UCB

 

 

Nutricia – lider w żywieniu dzieci zdrowych i chorych

Realizacja projektów dla Nutricia Polska to dużo większe wyzwanie, w ramach naszych działań aktywnie wspieramy marki Bebilon, Bebiko oraz BoboVita. Skuteczne pozycjonowanie każdej marki jest kluczowe.

Dzięki przemyślanej koncepcji wspierania poszczególnych matek oraz wyraźnemu podziałowi merytorycznemu projekty doskonale wpisują się w ogólną strategię działania Firmy. 

 

Zakres działania

  • wsparcie przy opracowywaniu strategii produktowej dla działań w Internecie
  • redakcja oraz tworzenie i publikacja treści
  • opracowywanie, wdrażanie oraz logistyka akcji specjalnych
  • tworzenie, logistyka, obsługa wydarzeń w terenie
  • pozyskiwanie punktów edukacyjnych, patronatów
  • CLM dla Przedstawicieli Medycznych
    • aplikacja
    • nadzór oraz content

 

Kamienie milowe

  • rok 2004 – rozpoczęcie współpracy, głównie marka Bebilon
  • rok 2014 – rozpoczęcie pilotażowego programu TabTheDoc – wsparcie lekarzy w diagnostyce małego pacjenta w czasie wizyty lekarskiej w przychodni
  • rok 2016 – rozpoczęcie działań dla marki Bebiko
  • rok 2016 – rozpoczęcie realizacji cyklicznych szkoleń dla lekarzy na terenie całej Polski
  • rok 2017 – wdrożenie systemu logistyki materiałów edukacyjnych dla lekarzy i położnych
  • rok 2018 – stworzenie, wdrożenie i nadzór – aplikacja CLM dla Przedstawicieli Firmy
  • rok 2019 – rozpoczęcie działań dla marki BoboVita
  • rok 2020 – wdrożenie nowej koncepcji komunikacji produktowej
  • rok 2023 – realizacja projektów szkoleń dla lekarzy i położnych
  • rok 2023 – kampanie zasięgowe do lekarzy i położnych
  • rok 2024 – dalszy rozwój usług, nowe podejście do kampanii zasięgowych