Śledzenie i analiza statystyk to kluczowe narzędzia w każdej dziedzinie życia, w tym również w biznesie, edukacji czy zdrowiu. Korzystanie z danych liczbowych pozwala nam lepiej zrozumieć nasze działania, identyfikować trendy i wzorce oraz podejmować bardziej świadome decyzje. Dlatego ważne jest, abyśmy aktywnie śledzili i analizowali statystyki, aby czerpać maksymalne korzyści z tej wiedzy. 📈💡
Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych chcielibyśmy naszym Klientom i Partnerom złożyć szczere życzenia pokoju, wiary i miłości. By nadchodzący czas był przepełniony czasem z rodziną, który doda sił i zmotywuje do podejmowania kolejnych wyzwań, a nadchodząca wiosna wypełni słońcem Państwa życie osobiste i zawodowe.
Wraz z Polskim Towarzystwem na rzecz Psychologicznego i Społecznego Podejścia do Psychoz oraz Forum Psychoterapii Psychoz zapraszamy na wspólnie organizowany Kongres: „Połączenia. Więź i samotność w psychozie”. Partnerem akademickim kongresu będzie Centrum Badań nad Traumą i Dysocjacją przy Akademii Ignatianum w Krakowie. Odbędzie się on w dniach 12 i 13 kwietnia 2024 r. w Katowicach w Hotelu Novotel i będzie poprzedzony warsztatem przedkonferencyjnym.
Projekty Biocodex Poland to działania obejmujące działania od strategii obecności marki w Internecie, poprzez wsparcie komunikacyjne oraz narzędzia promocyjno edukacyjne dla przedstawicieli Firmy.
Grupa docelowa:
- lekarze
Zakres działania:
- przygotowanie i wdrażanie strategii dla produktów Firmy
- odpowiedzialność za narzędzia wdrażane w internecie
- koordynacja działań z HQ Biocodex
- wsparcie przy realizacji działań przedstawicieli w terenie
- redakcja oraz tworzenie i publikacja treści
- kampanie zasięgowe dla lekarzy
Kamienie milowe:
- rok 2022 – rozpoczęcie współpracy
- rok 2023 – dalsze działania, wsparcie redakcyjne, agencyjne oraz IT
- rok 2024
- nowe kanały komunikacji,
- relaunch platformy komunikacyjnej
- wsparcie zespołów z terenu UE
Portfolio produktowe
- Wszystkie produkty
Pacjent hematoonkologiczny. Czy mówi Wam to coś? Niektóre nazwy są trudne do zrozumienia, dlatego tak ważna jest stała edukacja i poszerzanie wiedzy w zakresie onkologii.
Zakres działania
- wsparcie przy opracowywaniu strategii produktowej dla działań w internecie
- redakcja oraz tworzenie i publikacja treści
- opracowywanie, wdrażanie oraz logistyka akcji specjalnych
- pozyskiwanie punktów edukacyjnych, patronatów
- wsparcie technologiczne na stoiskach w czasie konferencji i kongresów
Przedstawiciele Firmy
-
- wdrożenie unikalnej aplikacji do monitoringu jakości pracy Przedstawicieli
- stworzenie unikalnych narzędzi do pracy w terenie
Kamienie milowe
- ok 2011 – rozpoczęcie współpracy, udział w Kongresach Medforum
- rok 2019
- stworzenie unikalnego projektu edukacyjnego – połączenie off-line oraz on-line
- wdrożenie unikalnej aplikacji monitorującej pracę Przedstawicieli
- stworzenie MedKiosków na potrzeby działań w ramach konferencji i kongresów
- 2020 – uruchomienie jednego z największych projektów badawczych w Europie w kategorii alergia
- 2021 – relaunch projektu KonsyliumAlergii
- 2022 – kampania edukacyjna skierowana do lekarzy
- 2023
- nowe usługi w ramach kampanii edukacyjnej skierowanej do lekarzy
- wsparcie w ramach usług dla rynku zagranicznych
- 2024 – rozpoczęcie działań dla pacjentów
- działania w ramach social media dla pacjentów wraz z prowadzeniem oficjalnego profilu produktu Zyrtec UCB
- pełna obsługa serwisu dla pacjentów Zyrtec.pl
Wybrane projekty
- KonsyliumAlergii.pl
Unikalny projekt edukacyjny dla lekarzy – interdyscyplinarne podejście do postępowanie z pacjentami z alergią. Dyskusje specjalistów z różnych dziedzin medycyny. Szkolenia z punktami edukacyjnymi. - RepCheck
Autorski system do monitoringu jakości pracy Przedstawicieli. - Zyrtec.pl – serwis konsumencki dla produktu Zyrtec UCB
W świecie mediów społecznościowych jedyną stałą rzeczą jest zmiana! 📱💥 Trendy w prowadzeniu serwisów i ich promocji bez przerwy ewoluują, co sprawia, że konieczne jest ciągłe dostosowywanie się do nowych wyzwań i możliwości.
Wystartowała kolejna edycja kampanii „Świadomy Pacjent” mająca na celu uświadomienie pacjentom, że stanowią istotne ogniwo w całym procesie terapeutycznym – ich wiedza, zaangażowanie oraz odpowiedzialność mają znaczenie. Objęliśmy jako ForumKardiologiczne.pl i ForumOnkologiczne.pl to wydarzenie patronatem medialnym.
Realizacja projektów dla Nutricia Polska to dużo większe wyzwanie, w ramach naszych działań aktywnie wspieramy marki Bebilon, Bebiko oraz BoboVita. Skuteczne pozycjonowanie każdej marki jest kluczowe.
Dzięki przemyślanej koncepcji wspierania poszczególnych matek oraz wyraźnemu podziałowi merytorycznemu projekty doskonale wpisują się w ogólną strategię działania Firmy.
Zakres działania
- wsparcie przy opracowywaniu strategii produktowej dla działań w Internecie
- redakcja oraz tworzenie i publikacja treści
- opracowywanie, wdrażanie oraz logistyka akcji specjalnych
- tworzenie, logistyka, obsługa wydarzeń w terenie
- pozyskiwanie punktów edukacyjnych, patronatów
- CLM dla Przedstawicieli Medycznych
- aplikacja
- nadzór oraz content
Kamienie milowe
- rok 2004 – rozpoczęcie współpracy, głównie marka Bebilon
- rok 2014 – rozpoczęcie pilotażowego programu TabTheDoc – wsparcie lekarzy w diagnostyce małego pacjenta w czasie wizyty lekarskiej w przychodni
- rok 2016 – rozpoczęcie działań dla marki Bebiko
- rok 2016 – rozpoczęcie realizacji cyklicznych szkoleń dla lekarzy na terenie całej Polski
- rok 2017 – wdrożenie systemu logistyki materiałów edukacyjnych dla lekarzy i położnych
- rok 2018 – stworzenie, wdrożenie i nadzór – aplikacja CLM dla Przedstawicieli Firmy
- rok 2019 – rozpoczęcie działań dla marki BoboVita
- rok 2020 – wdrożenie nowej koncepcji komunikacji produktowej
- rok 2023 – realizacja projektów szkoleń dla lekarzy i położnych
- rok 2023 – kampanie zasięgowe do lekarzy i położnych
- rok 2024 – dalszy rozwój usług, nowe podejście do kampanii zasięgowych
Dlaczego wybór padł na nas? 🤔 Może to przypadek, a może raczej fakt, że posiadamy odpowiednią wiedzę, doświadczenie i zaplecze technologiczne, aby sprostać oczekiwaniom Klienta.