Zachęcamy do skorzystania z akcji specjalnych.
Dzięki działaniom niestandardowym, możemy dodatkowo wzmonić przekaz reklamowy.
- Artykuł sponsorowany – artykuł do 2500 znaków. Krótki merytoryczny tekst przybliżający produkt, markę, metodę terapeutyczną itp.
- Forum z ekspertem – forum z ekspertem, specjalistą marki, produktu. Udziela konkretnych merytorycznych porad w obszarze tematyki forum.
- Ambasador marki – forum z osobą powiązaną z marką, produktem. Ambasador w sposób otwarty zachęca forumowiczów do określonych produktów.
- Konkurs – interaktywny konkurs dotyczący np. znajomości produktu (marki), problemu terapeutycznego.
- Ankieta badawcza – ankieta mająca na celu zbudowanie bazy opinii o produkcie/ marce.
- Sonda – krótkie badanie w którym ankietowany udziela odpowiedzi wyłącznie TAK lub NIE na zadane pytanie.