Wpis na fejsie, newsletter, webinar a może mailing?
Które kanały dystrybucji marketerzy wykorzystują najczęściej w promocji contentu? Przedstawiamy dane zebrane przez Content Marketing Institute!
✅ Social media: dominują w dystrybucji treści, 90% marketerów korzysta z nich, szczególnie na platformach, takich jak LinkedIn, które są szczególnie efektywne w marketingu B2B.
✅ Newslettery i e-mailingi: używane przez 73% marketerów, e-mail pozostaje kluczowym kanałem do pielęgnowania leadów i utrzymywania zaangażowania klientów.
✅ Blogi: podstawowy element marketingu treści, 79% marketerów korzysta z blogów do dystrybucji treści.
✅ Webinary: ten kanał przynosi dobre wyniki oscylujące na poziomie 51% skuteczności.
Chcesz coś dodać albo podzielić się refleksją odnośnie do content marketingu? Śmiało, nie gryziemy! 🦷❌
Chcesz ruszyć z newsletterami, facebookiem lub innymi kanałami ale nie masz na to pomysłu? Napisz do nas. Mamy doświadczenie i zajmujemy się przygotowaniem contentu pod wszystkie wymienione kanały dystrybucji. Stworzymy także LP i całą kampanię od przysłowiowego „od A do Z” i wiele wiele innych. Wystarczy, że powiesz nam czego potrzebujesz.
Nie trać czasu, napisz do nas zapytanie: kontakt@medforum.pl