Nutricia – lider w żywieniu dzieci zdrowych i chorych
Realizacja projektów dla Nutricia Polska to dużo większe wyzwanie, w ramach naszych działań aktywnie wspieramy marki Bebilon, Bebiko oraz BoboVita. Skuteczne pozycjonowanie każdej marki jest kluczowe.
Dzięki przemyślanej koncepcji wspierania poszczególnych matek oraz wyraźnemu podziałowi merytorycznemu projekty doskonale wpisują się w ogólną strategię działania Firmy.
Zakres działania
- wsparcie przy opracowywaniu strategii produktowej dla działań w Internecie
 - redakcja oraz tworzenie i publikacja treści
 - opracowywanie, wdrażanie oraz logistyka akcji specjalnych
 - tworzenie, logistyka, obsługa wydarzeń w terenie
 - pozyskiwanie punktów edukacyjnych, patronatów
 - CLM dla Przedstawicieli Medycznych
- aplikacja
 - nadzór oraz content
 
 
Kamienie milowe
- rok 2004 – rozpoczęcie współpracy, głównie marka Bebilon
 - rok 2014 – rozpoczęcie pilotażowego programu TabTheDoc – wsparcie lekarzy w diagnostyce małego pacjenta w czasie wizyty lekarskiej w przychodni
 - rok 2016 – rozpoczęcie działań dla marki Bebiko
 - rok 2016 – rozpoczęcie realizacji cyklicznych szkoleń dla lekarzy na terenie całej Polski
 - rok 2017 – wdrożenie systemu logistyki materiałów edukacyjnych dla lekarzy i położnych
 - rok 2018 – stworzenie, wdrożenie i nadzór – aplikacja CLM dla Przedstawicieli Firmy
 - rok 2019 – rozpoczęcie działań dla marki BoboVita
 - rok 2020 – wdrożenie nowej koncepcji komunikacji produktowej
 - rok 2023 – realizacja projektów szkoleń dla lekarzy i położnych
 - rok 2023 – kampanie zasięgowe do lekarzy i położnych
 - rok 2024 – dalszy rozwój usług, nowe podejście do kampanii zasięgowych
 
