Nutricia – lider w żywieniu dzieci zdrowych i chorych

Realizacja projektów dla Nutricia Polska to dużo większe wyzwanie, w ramach naszych działań aktywnie wspieramy marki Bebilon, Bebiko oraz BoboVita. Skuteczne pozycjonowanie każdej marki jest kluczowe.

Dzięki przemyślanej koncepcji wspierania poszczególnych matek oraz wyraźnemu podziałowi merytorycznemu projekty doskonale wpisują się w ogólną strategię działania Firmy. 

 

Zakres działania

  • wsparcie przy opracowywaniu strategii produktowej dla działań w Internecie
  • redakcja oraz tworzenie i publikacja treści
  • opracowywanie, wdrażanie oraz logistyka akcji specjalnych
  • tworzenie, logistyka, obsługa wydarzeń w terenie
  • pozyskiwanie punktów edukacyjnych, patronatów
  • CLM dla Przedstawicieli Medycznych
    • aplikacja
    • nadzór oraz content

 

Kamienie milowe

  • rok 2004 – rozpoczęcie współpracy, głównie marka Bebilon
  • rok 2014 – rozpoczęcie pilotażowego programu TabTheDoc – wsparcie lekarzy w diagnostyce małego pacjenta w czasie wizyty lekarskiej w przychodni
  • rok 2016 – rozpoczęcie działań dla marki Bebiko
  • rok 2016 – rozpoczęcie realizacji cyklicznych szkoleń dla lekarzy na terenie całej Polski
  • rok 2017 – wdrożenie systemu logistyki materiałów edukacyjnych dla lekarzy i położnych
  • rok 2018 – stworzenie, wdrożenie i nadzór – aplikacja CLM dla Przedstawicieli Firmy
  • rok 2019 – rozpoczęcie działań dla marki BoboVita
  • rok 2020 – wdrożenie nowej koncepcji komunikacji produktowej
  • rok 2023 – realizacja projektów szkoleń dla lekarzy i położnych
  • rok 2023 – kampanie zasięgowe do lekarzy i położnych
  • rok 2024 – dalszy rozwój usług, nowe podejście do kampanii zasięgowych

Farmak International – wsparcie 360 stopni

Realizacja projektów dla Farmak International (dawniej Nord Farm) w filozofii podejścia 360 stopni pozwala na całościowe podejście do tematu projektowania, wprowadzania i promocji na rynku produktów farmaceutycznych.
Dodatkowo działania zasięgowe do wszystkich grup docelowych: lekarze, farmaceuci oraz pacjenci i ich rodziny, to pełna kontrola nad całym procesem marketingu dla wspieranych produktów.

 

Grupa docelowa: 

  • lekarze
  • farmaceuci
  • położne
  • pacjenci

 

Zakres działania:

  • wsparcie przy opracowywaniu strategii produktowej dla działań w terenie oraz internecie
  • realizacja badań focusowych na grupach lekarzy i farmaceutów
  • redakcja oraz tworzenie i publikacja treści
  • opracowywanie, wdrażanie oraz logistyka akcji specjalnych
  • projektowanie, logistyka i obsługa wydarzeń w terenie
  • szkolenia przedstawicieli
  • kampanie zasięgowe dla lekarzy, farmaceutów i pacjentów
  • wsparcie działań w social media

 

Kamienie milowe:

  • rok 2022 – rozpoczęcie współpracy, wsparcie następujących marek, linii produktowych: Pikopil, Revitaben, Reviflexin, Essetil
  • rok 2023 – rozwój działań, kampanie zasięgowe dla produktów Firmy
  • rok 2024 – uruchomienie nowego serwisu Firmowego Farmak International, kolejne produkty w ramach wsparcia

Patronat Edukacji Medycznej nad 38. Zjazdem Polskiego Towarzystwa Chorób Płuc

Rok 2024 jest szczególnie ważnym dla Polskiego Towarzystwa Chorób Płuc, które właśnie w 2024 będzie obchodziło 90-lecie istnienia. Okazją do uczczenia tej wyjątkowej rocznicy stanie się niewątpliwie 38. Zjazd Polskiego Towarzystwa Chorób Płuc. Zjazd odbędzie się w dniach 9-12 maja 2024 roku w Bydgoszczy, w Centrum Kongresowym Opera Nova. Organizatorem wydarzenia jest Zarząd Główny Polskiego Towarzystwa Chorób Płuc.

Read More

EGIS Polska Sp. z o.o. – innowacyjne działania w kategorii CNS

Projekty realizowane wraz z EGIS Polska to działania obejmujące konferencje, kongresy, wsparcie przedstawicieli oraz działania w Internecie. Duże doświadczenie w kategorii CNS pozwala na skuteczne realizowanie nowych działań, które często wyznaczają nowe ścieżki w promocji i sprzedaży. Grupa Medforum wspiera  EGIS Polska nieprzerwanie od ponad 10 lat.

 

Grupa docelowa:

  • lekarze
  • farmaceuci

 

Zakres działania:

  • wsparcie przy realizacji działań w terenie, głównie w ramach konferencji i kongresów.
  • redakcja oraz tworzenie i publikacja treści
  • opracowywanie, wdrażanie oraz logistyka akcji specjalnych
  • kampanie zasięgowe dla lekarzy

 

Kamienie milowe:

  • rok 2013 – rozpoczęcie współpracy, psychiatria
  • rok 2015 – dodatkowe działania w kategorii neurologia
  • rok 2019 – nowe usługi w ramach wsparcia przy szkoleniach w terenie
  • rok 2021 – dalszy rozwój działań, kampanie zasięgowe dla produktów Firmy z kategorii CNS
  • rok 2022 – launch projektu edukacyjnego dla lekarzy DyskusjeMedyczne.pl
  • rok 2023 – wdrożenie do realizowanych działań z elementów gamifikacji
  • rok 2024 – nowe usługi w ramach działań, wsparcie lekarzy w dedykowanym serwisie prawnym

 

Po co ten cały content marketing?

Content marketing to strategia promocyjna oparta na tworzeniu i udostępnianiu wartościowych treści, aby przyciągnąć i zatrzymać uwagę grupy docelowej. W erze informacyjnej, gdzie konsumenci są bombardowani reklamami, wartość staje się kluczowa. Content marketing skupia się na dostarczaniu treści, które edukują i angażują zamiast bezpośrednio reklamować produkt czy usługę. 🚀

Read More