W świecie mediów społecznościowych jedyną stałą rzeczą jest zmiana! Trendy w prowadzeniu serwisów i ich promocji bez przerwy ewoluują, co sprawia, że konieczne jest ciągłe dostosowywanie się do nowych wyzwań i możliwości.
Wystartowała kolejna edycja kampanii „Świadomy Pacjent” mająca na celu uświadomienie pacjentom, że stanowią istotne ogniwo w całym procesie terapeutycznym – ich wiedza, zaangażowanie oraz odpowiedzialność mają znaczenie. Objęliśmy jako ForumKardiologiczne.pl i ForumOnkologiczne.pl to wydarzenie patronatem medialnym.
Realizacja projektów dla Nutricia Polska to dużo większe wyzwanie, w ramach naszych działań aktywnie wspieramy marki Bebilon, Bebiko oraz BoboVita. Skuteczne pozycjonowanie każdej marki jest kluczowe.
Dzięki przemyślanej koncepcji wspierania poszczególnych matek oraz wyraźnemu podziałowi merytorycznemu projekty doskonale wpisują się w ogólną strategię działania Firmy.
Zakres działania
- wsparcie przy opracowywaniu strategii produktowej dla działań w Internecie
- redakcja oraz tworzenie i publikacja treści
- opracowywanie, wdrażanie oraz logistyka akcji specjalnych
- tworzenie, logistyka, obsługa wydarzeń w terenie
- pozyskiwanie punktów edukacyjnych, patronatów
- CLM dla Przedstawicieli Medycznych
- aplikacja
- nadzór oraz content
Kamienie milowe
- rok 2004 – rozpoczęcie współpracy, głównie marka Bebilon
- rok 2014 – rozpoczęcie pilotażowego programu TabTheDoc – wsparcie lekarzy w diagnostyce małego pacjenta w czasie wizyty lekarskiej w przychodni
- rok 2016 – rozpoczęcie działań dla marki Bebiko
- rok 2016 – rozpoczęcie realizacji cyklicznych szkoleń dla lekarzy na terenie całej Polski
- rok 2017 – wdrożenie systemu logistyki materiałów edukacyjnych dla lekarzy i położnych
- rok 2018 – stworzenie, wdrożenie i nadzór – aplikacja CLM dla Przedstawicieli Firmy
- rok 2019 – rozpoczęcie działań dla marki BoboVita
- rok 2020 – wdrożenie nowej koncepcji komunikacji produktowej
- rok 2023 – realizacja projektów szkoleń dla lekarzy i położnych
- rok 2023 – kampanie zasięgowe do lekarzy i położnych
- rok 2024 – dalszy rozwój usług, nowe podejście do kampanii zasięgowych
Dlaczego wybór padł na nas? Może to przypadek, a może raczej fakt, że posiadamy odpowiednią wiedzę, doświadczenie i zaplecze technologiczne, aby sprostać oczekiwaniom Klienta.
Realizacja projektów dla Farmak International (dawniej Nord Farm) w filozofii podejścia 360 stopni pozwala na całościowe podejście do tematu projektowania, wprowadzania i promocji na rynku produktów farmaceutycznych.
Dodatkowo działania zasięgowe do wszystkich grup docelowych: lekarze, farmaceuci oraz pacjenci i ich rodziny, to pełna kontrola nad całym procesem marketingu dla wspieranych produktów.
Grupa docelowa:
- lekarze
- farmaceuci
- położne
- pacjenci
Zakres działania:
- wsparcie przy opracowywaniu strategii produktowej dla działań w terenie oraz internecie
- realizacja badań focusowych na grupach lekarzy i farmaceutów
- redakcja oraz tworzenie i publikacja treści
- opracowywanie, wdrażanie oraz logistyka akcji specjalnych
- projektowanie, logistyka i obsługa wydarzeń w terenie
- szkolenia przedstawicieli
- kampanie zasięgowe dla lekarzy, farmaceutów i pacjentów
- wsparcie działań w social media
Kamienie milowe:
- rok 2022 – rozpoczęcie współpracy, wsparcie następujących marek, linii produktowych: Pikopil, Revitaben, Reviflexin, Essetil
- rok 2023 – rozwój działań, kampanie zasięgowe dla produktów Firmy
- rok 2024 – uruchomienie nowego serwisu Firmowego Farmak International, kolejne produkty w ramach wsparcia
Rok 2024 jest szczególnie ważnym dla Polskiego Towarzystwa Chorób Płuc, które właśnie w 2024 będzie obchodziło 90-lecie istnienia. Okazją do uczczenia tej wyjątkowej rocznicy stanie się niewątpliwie 38. Zjazd Polskiego Towarzystwa Chorób Płuc. Zjazd odbędzie się w dniach 9-12 maja 2024 roku w Bydgoszczy, w Centrum Kongresowym Opera Nova. Organizatorem wydarzenia jest Zarząd Główny Polskiego Towarzystwa Chorób Płuc.
Content marketing wspiera pozycjonowanie w wyszukiwarkach, poprawiając widoczność marki w sieci.
Projekty realizowane wraz z EGIS Polska to działania obejmujące konferencje, kongresy, wsparcie przedstawicieli oraz działania w Internecie. Duże doświadczenie w kategorii CNS pozwala na skuteczne realizowanie nowych działań, które często wyznaczają nowe ścieżki w promocji i sprzedaży. Grupa Medforum wspiera EGIS Polska nieprzerwanie od ponad 10 lat.
Grupa docelowa:
- lekarze
- farmaceuci
Zakres działania:
- wsparcie przy realizacji działań w terenie, głównie w ramach konferencji i kongresów.
- redakcja oraz tworzenie i publikacja treści
- opracowywanie, wdrażanie oraz logistyka akcji specjalnych
- kampanie zasięgowe dla lekarzy
Kamienie milowe:
- rok 2013 – rozpoczęcie współpracy, psychiatria
- rok 2015 – dodatkowe działania w kategorii neurologia
- rok 2019 – nowe usługi w ramach wsparcia przy szkoleniach w terenie
- rok 2021 – dalszy rozwój działań, kampanie zasięgowe dla produktów Firmy z kategorii CNS
- rok 2022 – launch projektu edukacyjnego dla lekarzy DyskusjeMedyczne.pl
- rok 2023 – wdrożenie do realizowanych działań z elementów gamifikacji
- rok 2024 – nowe usługi w ramach działań, wsparcie lekarzy w dedykowanym serwisie prawnym
Content marketing to strategia promocyjna oparta na tworzeniu i udostępnianiu wartościowych treści, aby przyciągnąć i zatrzymać uwagę grupy docelowej. W erze informacyjnej, gdzie konsumenci są bombardowani reklamami, wartość staje się kluczowa. Content marketing skupia się na dostarczaniu treści, które edukują i angażują zamiast bezpośrednio reklamować produkt czy usługę.
Rozwój medycyny opiera się na ciągłej edukacji lekarzy.